Brinner du för kundservice? Trivs du med administrativa uppgifter och har ett öga för detaljer?
Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år med tillträde snarast samt möjlighet till förlängning.
Placeringsort: Göteborg
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Administrativa uppgifter kopplat till flytt av tjänstepension
• Hantering av ärenden via mail, telefon & systemportal
• Dokumenthantering
Din profil
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen inom ekonomi eller annan likvärdig inriktning. Du har god kommunikationsförmåga och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har också en god system/datavana. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter men det är inget krav.
Du som person trivs med administrativa arbetsuppgifter och har ett öga för detaljer. Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och systematiskt sätt och brinner för att ge god service. Vidare ser vi att du är kommunikativ och relationsskapande. Du kommer i din roll ha stora kontaktytor och därför trivs du med telefonen som arbetsredskap. Då du kommer att tillhöra ett team har du god samarbetsförmåga samtidigt som du är ansvarsfull och fullföljer dina arbetsuppgifter. Låter detta som du? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Är du intresserad av att veta mer om rollen och företaget? Registrera din intresseanmälan via länk så berättar vi mer: Flyttkoordinator inom Tjänstepension
Har du frågor eller tips på passande branschkollega? Kontakta Marie-Louise Skoog, marie-louise@forsakringstalanger.se eller Cecilia Bandhold, cecilia@forsakringstalanger.se